Nu blir det en salig blandning

 
Eftersom det var en tid sen jag skrev blir det lite av varje.
 
Det här har krånglat en längre tid. men det beror på den moderna tekniken med enbart
mailkontakt med leverantör. En telefon gärna gammal och svart med fingerskiva skulle
man kunna löst problemet snabbt.
Efter en del mail bestämde M-spa att jag skulle skicka in serviceboxen för reparation,
den skulle alltså demonteras, vilket inte var helt lätt. Det kom tillbaka en helt ny servicebox
efter en vecka som skulle monteras, vilket var lite svårare. För att testa måste man fylla upp badet fullt.
Men inte fungerade det. Nya mail att det inte gick att ställa in temperatur eller vattenrening.
Påpekade i varje mail att jag har en telefon, och att vi inte alltid är på plats vid spat.
Idag när vi precis kommit hem fick jag mail om jag kan kolla serienumret eller fotografera boxens
undersida så de kan se att jag fått rätt servicebox? (borde de inte ha någon notering om vad de har skickat till mig). Nu går det ytterligare tid innan jag kommer ner. Många resor blir det och att jag har
tömt och fyllt badet 2 extra gånger 1800 liter. Hade verkligen behövt det här badet nu, för det hjälper
att sitta där och bubbla ett tag. Har just nu sån värk i axlar och nacke att nattsömnen blir störd.
 
Knaprar Alvedon och Ipren men det hjälper inte alltid. Trodde ett tag det berodde på den nya medicin
jag fått för kolesterolet, det har jag nu bytt tillbaka, bara för att utesluta det. Men värken hade jag redan
innan så......ska gå till vårdcentralen.
 
Nu något positivt har fått plats på hjärtgymnastiken på Huddinge Sjukhus 12 ggr 2 ggr/veckan.
 
Det här mediet har blivit lite eftersatt, använder instagram mer att visa bilder, Facebook ytterst sällan.
 
Ska skriva mer snart.