Ja man blir bönhörd

 
Jag sa till Barbro häromdagen: - länge sen jag skrev nått på bloggen, men har inget att skriva om.
Men tydligen ska man inte söka motiv att skriva om, de bara kommer när man minst anar. Det mesta 
är ju possitvs saker med en del foton som blir lyckade.
Nu blev jag bönhörd, men nu negativt.
Inegerd och Roger från Vetlanda skulle komma på besök onsdag till fredag, och vädret blev bra trots
motsägelsefulla rapporter från SMHI. De skulle ha med sin hund också så Bobby skulle få en kompis
att leka med.
Tre eller fyra goda ting som vi får ta igen någon annan gång, på grund av mig.
3-4 dagar på sjukhus inte så kul men mat och rum är helt okey och idag är det lugnt.
Imorgon upp tidigt för färd mot Linköping för kranskärlsröntgen som tar 2 timmar och tillbaka till
Norrköping och förhoppningsvis bli utskriven
 
Då ska det här försvinna
Fina rum och bra service. Vrinnevisjukhuset i Norrköping utsikt från ett rum.
Uteplats med sol och skugga
Och nu har jag iPaden här, så det är som hemma.
Bobby längtar efter mig, det trot jag i alla fall?