När skogen försvinner

 
får man vara rädd om det som finns kvar!
 
Den här björken hade nästan blåst omkull, det blev en räddningsinsats.
 
 
Upp med en lina så den kan röra sig men inte ramla.
 
 
Detta hjälpte inte riktigt så nu har jag pallat upp med en stor sten i bakkant och även luggallen sitter kvar.
Hoppas nu på svaga vindar i sommar.
 
Husvagnen ska besiktas innan 30 juni. Passade då utmärkt att prova tältet som jag aldrig gjort tidigare.
 
 
Detta var en upplevelse, dessa pinnar som jag inte tidigare har rört, var till en början helt omöjliga att
handskas med. Här sitter dom uppe men väldigt rangligt. Fick vid ett flertal tillfällen lämna slagfältet
och ta något stärkande, men efter 2,5 timmar såg det ut så här.
Tar en paus innan tältet.
 
 
Går sådär, ställningen rasar då och då, men jobbar på.
 
 
Till slut får jag resning och det står så vackert. Nu är det inte fäst i marken men man ser hur det blir.
Detta gjorde jag helt själv, vilket inte är att rekommendera. Barbro var hemma men hade andra sysslor!!
 
 
Jag längtar ut igen. Besiktningen idag gick bra, nu dröjer det till 2017 då det är dags för ny besiktning Nu är vagnen tillbaka till Helena igen som extrarum. 
 
En dag i Norrköping
 
 
Fikar i centrum
 
 
Barbro försvinner till sin favoritbutik.
 
 
Jag har kommit till ett vägval?

 
#1 - - Inger:

"Till slut får jag resning och det står så vackert" ????
Känner Barbro till detta?

#2 - - Sten:

Neej det tror jag inte, hon har slutat att campa.