Valborg och 1 Maj 2011

Jag vet att den döljer en hemlighet men jag vet inte hur stor den är.
Idag skall jag se efter.



Det är kanske bara början.



Fukt i bakre högra hörnet.



Byggtork på och borrade hål i väggen, jag får se hur långt det räcker.






Just nu blir det svårt att sova här. Får se om det klarar sig med bara avfuktning
annars måste jag riva ner innerväggar. Men jag måste täta utifrån i alla skarvar.
Det blir en utmaning men det finns värre saker, här finns i alla fall stommen.

Man får inte se allt i svart. 

Det finns en baksida också.



som har en vacker framsida.



Och mat kan ju alltid glädja ögat.



Lax med romsås och färsk potatis och Il Cavallino italienskt mosserande vitt vin
"faktiskt" riktigt gott.

Bentley bryr sig inte så mycke, utom när vi skulle åka hem. Då ville han inte
komma in trots mycket lockande med godis och utgång. Då försvann han bara
längre bort, men till slut fick vi med honom.

Här tidigare på dagen.



Här är några naturbilder som jag bara tyckte var fina.











Detta blev en mycket god soppa