Det är precis ett år sen vi såg Jerry

och nu igen har vi sett honom. Han var lika bra som för ett år sedan.
Nu var vi med Barbros kusin Ingegerd och Roger från Vetlanda.
Jag var kraftigt förkyld vilket "störde mig bara" hoppas jag.
Vi hade platser längst ut på raden vilket jag hade hoppats.
Då kunde jag avlägsna mig om nysningarna blev för våldssamma. 
Många näsdukar och halstabletter gick det åt.
Det blev inte direkt bättre när jag satt där.
Innan hade vi tänkt åka Sky View på Globen men oturligt nog så hade en
kula fastnat så vi fick pengarna tillbaka och hitta på något annat.
Det blev Hornsgatan upp och ner innan vi gick och åt på Pane Vino.
Inga bilder, kan komma senare om Ingegerd skickar.
 
En bild från Hammarby Sjöstad
 
 
Roger jag och Barbro
 
 
 
 
#1 - - eva kristiansson:

Störde bara mig, nysningar förkyld. Hur kan du tro det? nu ligger ju alla som var på den föreställningen nerbäddade!!!! hm.....

#2 - - Sten:

Förlåt men jag tror de flesta som var där är nöjda även om jag ställt till det.

#3 - - Sten:

Roger blev sjuk men han var nöjd ändå.