Tiden går så fort och minnet är så kort

Jag måste nog erkänna att tappa minnet är inte svårt, det räcker med att något annant kommer emellan. Så därför är den här bloggen ett sätt att komma ihåg vad jag har gjort längre tillbaka. 
När jag skall handla mer än två saker bör jag ha en minneslapp med där det står, det låter kanske som en skröna men det är nog ändå befogat, ibland går det utan att titta på lappen.
 
Nu ska jag försöka minnas vad jag gjort den senaste tiden.Och det är ganska tomt. Men de senaste
halvåret har det varit lite svårt att inte tänka på Bobby som nu blir sämre, fast han verkar ganska frisk.
Tabletter Vetoryl och Minirin som vi gett och tagit bort och nu ökat Vetorylen till 2 tabletter morgon och kväll.
Hoppas då på en minskning i vattendrikande, men ännu ingen verkan. Visserligen bara 2 dagar.
 
Vi förbereder oss på det värsta, men det är inte lätt att ta steget att avliva en hund som "verkar helt friskl". Han är duktig på att hålla sig men ibland går det inte. Därför är det synd om honom.
 
 
 
Bobby är drygt 8 år. Finns ingen annan medicin som hjälper? Dessutom blir det lite dåligt med sömnen för våran del ( men det står jag ut med). Jag har ju fiskat kräftor och gått upp ½ 5 så jag är van men varje dag tar på krafterna. Men jag släpper inte greppet i första taget.