Vi väntar på bättring

 
 
Nu har vi väntat på en bättring i snart 3 månader. Ibland verkar Bobby bättre, men så blir det en dipp, inte så att han går tillbaka som det var i början. Att han kommer få äta medicin det är klart. Men om det skall till något mer eller utöka den han nu äter.
Det kommer vi få svar på 9:e april.
Men nu går någon ut runt 3 - 4 på natten och rastar, det gör ju att han vänjer sig vid
nattliga rastningar. Jag skall åka till landet på torsdag och då skall jag testa om det går en hel natt från 23.30 - 06.00.
De 4 till 5 timmar han har hållt sig några nätter har ju gått bra. Även om han, när han kommer ut, kissar floder så det skummar.
Hoppas bara att jag kan klara av att åka till landet. Vet inte hur stort bandage jag får
efter operationen av ringfingret (triggerfinger). Åker nog ändå, är ju ändå ensam med
Bobby. Barbro ska göra choklad i Varberg.
 
 
Bobby kommer må mycket bättre på landet och jag också
 
 
Snart kan jag räta på fingret utan smärta.