När jag ändå sitter vid datorn.........

Bobby har fått en Abbe som kompis. 13 veckor och ingen hyfs tror han kan göra vad som helst med Bobby till
en viss gräns, sen börjar det mullra lite i Bobby som vet att det är en liten skit, som använder blöjor (tidningar)
på golvet. Men så söt.
Tror jag börjat få åldersnoja, vet inte hur jag skall hinna med allt jag har ansett mig att hinna med, vilket jag egentligen, ändå inte vet hur eller vad? Låter lite rörigt, men så är det ibland i mitt huvud. Men jag mår bra,
jag lämnar det så och återkommer.
Det här vinet har jag berömt på "insta" och kan även här säga att det var inte dyrt men är i klass med betydligt dyrare viner.
Några bilder på ställen inte allt för långt från landet med lite olika utbud, det finns både mat kaffe och vissa utställningar av skiftande och tillfälliga slag. Detta var på Östgötadagarna, en helg, så det är inte alltid öppet, men roligt att hitta ställen man inte visste fanns. 
Nu går vi vidare med sökandet efter morfar Heinrich Ortwein. med hjälp från en som kanske kan söka bättre i Tyskland. Anita i Västerås hjälper till med tyskan