Lite mer om sociala medier

 
Jag har ju ändrat uppfattning om Facebook beträffande den fantastiska bredd och genomslagskraft den
ändå har. Jag har fortfarande ganska svårt att få ut någon bild med text, men lyckas ibland och då vet jag inte hur jag gjort, det är vid användning av mobilen. Sen kan det vara svårt att hitta var det hamnar, för det är mycket som skrivs hela tiden. Detta är nackdelen med Facebook.
Instagram är lättare att hitta i det är mer upplagt på korta sekvenser, En bild med kort text. På Facebook
lägger de flesta ut mycket bilder videor och text i långa stycken, vilket kan bli lite rörigt.
Bra eller dåligt.
Jag föredrar bloggen, den är lättare och den blir mer personlig, eftersom det bara är jag som skriver med vissa inlägg från allmänheten.
Alla kan se den. men har inte samma genomslagskraft som Facebook och Instagram
 
Kanske blir det några tomater och andra grönsaker här, bara det blir varmare.
Nu finns bilden även på Facebook och Instagram. Men jag kommer förmodligen att använda bloggen mest.
Och insta det är ganska lätt att lägga ut en bild med text.
Bobby på promenad i Huddinge, han går perfekt i koppel drar nästan aldrig, om han drar  någon gång är
det bara att dra lätt i kopplet så slutar han direkt.
Med de här bilderna vill jag bara visa lite möjligheter i mobilen