Kort tid mellan toabesöken

 
Ringde idag till urologen, man kan ju undra hur länge det ska vara blod i urinen. 
Svaret har jag säkert hört, - Det kan vara så i 3 veckor till ett par månader! 
Det känns som jag fastnat i ett skruvstäd eftersom toan bör vara inom pinkavstånd.
Även om jag har blöjor ( bara ett skydd som ligger i kallingarna) känns det inte som det räcker till. Jag hinner till toan när jag är hemma, men det är inte så lätt att pinka, blodet stoppar till det. Vattnet blir rött.
Ska till vårdcentralen på måndag och ta bort agrafferna då ska jag höra om jag kan få något för läckaget.
Som svar till kommentar.
 
#1 - - Eva:

Lyssna på tidigare talare, det finns mycket bra skydd som verkligen håller hälsar en som vet. Stå ut det blir perfekt snart. EVa

Svar: Tack för alla tips och hejarop. Jag är helt säker på att det blir ok så småmingom, men att det kommer ta tid. Går just nu bara omkring i stretchbyxor (Puma), det känns inte helt riktigt att åka till stan med dom. Kanske går det att ha riktiga byxor på måndag när agrafferna tas bort.
Bentley