Öppna landskap

Bara våra träd? Nä grannens också men det är mycket.
Nu är det bara uppröjning som gäller och köra bort ris.
 
Skogsröjarna hade snällt nog tagit bort det grövsta grenarna så det var överkomligt.
Visst har det blivit bättre.
Inga träd som skymmer kanske får fina solnedgångar i skogen som nu har flyttat sig 100 meter bort.
 
Morgon och förmiddagssol och sol hela dagen. Jag får sitta under parasoll! 
Här blir lite problem att fylla igen spåren, men det ska väl gå med spade och fyllhacka.
Fårstängslet får jag försöka fixa, om jag hittar alla delar, det låg lite här och där "ihoprullat" eller
rättare sagt i trassliga högar. Det blir en utmaning. 
Lite trassligt, gäller bara att hitta vinkeln.
Traktorspåren blir också ett jobb utöver det vanliga!
 
 
 
#1 - - eva k:

Oj så mycket jobb, så nu är det bara att kavla upp ärmarna och 'hugga i'.!
Både du Sten och Barbro slipper iaf gå på gym under ett tag.
:)

#2 - - Sten:

Ja vi har kört slut på oss under några dagar men om jag slipper gym vet jag inte Barbro var idag och jag cyklade hemma.