Ett par dagar med sol och värme

Barbro och Bentley passar på, jag håller mig i skuggan.
 
 
Blommorna trivs.
 
 
 
 
Här en något annan plantering.
 
 
#1 - - Rolf Gyllenhammar:

Hej
Jag hittade ditt inlägg om Johan Ludvig Ljungholm och läste det med intresse. Ludvig var min farmors far. Jag och min hustru Margareta har nyligen gjort vårt årliga besök på kyrkogården i Rogslösa och vi började fundera över hur det var på farmors sida av vår släkt så jag sökte på internet och hittade inlägget. Mycket intressant och jag kände inte tidigare till Villa Solhem i Borghamn. Kortet som finns i din blogg har vi en kopia av men då bara ansiktet. Pokalen som står på bordet har vi i vår ägo som ett arv efter min far. Vi är bosatta i Gävle och hör gärna av dig om du har frågor.
Med vänlig hälsning
Rolf Gyllenhammar Gävle

#2 - - Sten:

Roligt att ni hittade den här bloggen, jag var i dessa trakter förra sommaren. Hör gärna av dig på min mail som kommer med här

#3 - - Sten:

här kommer den [email protected]