Val 14 sep

 
Vi har redan röstat eftersom Barbro jobbar då
 
Vi har röstat på................hemligt,hemligt. Varför då. Alla vet att vi inte röstar på SD eller alliansen.
Men sen kan det vara vissa skillnader, men om det hjälper för att byta regering, vi får se.
 
Men var är alla valaffischer för sossar, miljö och vänstern. I Huddinge har jag inte sett en enda.
Häradsvägen finns bara från alliansen olika varianter, hånleende folkpartister och kvinnor i andra
allianspartier med påklistrat leende. MEN VAR ÄR SOSSARNA?
Är de så säkra eller är det bara en besparing?
 
Vad händer med förtidsröst om man dör innan valet? GOOGLE hade inget svar.
Tas den bort och-eller korrigeras senare?
Någon som vet.
1942 införde man att kunna poströsta i förväg.
Fler borde förtidsrösta. För hur många hinner dö innan den 14 sep. Med tanke på hur lång tid man
har kunnat förtidsrösta.
Hur många dör i Sverige per vecka?
Vi skulle ha fler som röstat, bara om vi gick tidigare.
 
 
Skulle gått tidigare.
 
 Bli inte sån gå och rösta.
 
 Vi har annat att tänka på!
 
 
 
Spindlar har vi både hemma och en på landet, den var grön, den spinner inget nät
den jagar bara, det är en bladspindel. Den satt inne i tältet. Jag börjar vänja mig vid
dessa varelser.
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Eva K:

vad då annat att tänka på?
någon tillökning i er barnaskara tro?
jobbar barbro?
och jaghåller med, syns inte något plakat i min kommun heller på annat än alliansen och rönningepartiet, men det struntar vi i tycker jag .

:)

#2 - - Sten:

Nytt barnbarn på väg. Barbro jobbar som valmottagare.