Instagram tar över en del av bloggen,

 
men får väl förmedla en del bilder här.
 
 
Vandring längs sjön Stora Gryten.
 
 
Här en bild från en "livlig diskussion" idag. Vi har glömt hur det var, kanske något att tänka på, det är ändå
inte så länge sen vi fick använda fast telefon eller telefonkiosk för att meddela oss med varandra. Nu sitter vi runt bordet och sms:ar.
Tänk på alla stolpar och kablar som fortfarande finns kvar. Jag ser varje gång jag åker efter vägarna hur näten raseras.
Det känns i hjärtat, det var mitt levebröd.
Kanske borde jag gå tillbaka till röksignaler?
Jag får nämligen inte mailen att fungera i mobilen,
så det får väl bli den första återgången,
till ett mer mänskligt sätt att leva
Men inte byggs det några nya nät för det. Nej.
 
Men det finns instagram som alla borde ha och det fungerar
I MOBILEN!!!
 
 
Gamla kontorsdörren för Rejmyre Glasbruk