Detta har hänt

 
Egentligen är det ganska händelsefattigt just nu trots att det har varit omdaning i köket och ljusstöpning och på tisdag ska jag till tandhygienisten. Men det stora problemet var ett datorhaveri. som jag själv hade orsakat.Jag  laddade ner ett program som datorn inte ville kännas vid, den tappade all kontakt med världen. Men efter hjälp av en duktig datatekniker kom världen tillbaka.
Men det var inte allt, Barbro har en kusin i Vetlanda som har Facebook och den gick jag in på och såg, att hon lagt in en annons på en tävling från nätet.. Vinn en husvagn för 100 000:-? Det är klart man ska! Fyller i telefonnr. och mailadress, men anar ugglor i mossen. Så själva tävlingen gör jag inte. Och det har ingen som helst betydelse, för efter någon dag är mailboxen full. plus att jag får en massa konstiga samtal om att jag inte har fullföljt tävlingen, men att jag är uttagen till sluttävling! Sen får jag ett erbjudande om en telefon helt gratis. Trots att jag säger att jag är inte intresserad, ringer samma människa flera gånger.
Nu har det lugnat sig lite, men det kommer fortfarande lite skräpmail. Datorn sorterar skräpet men inte telefon och iPad.
Det här är inte kusins fel. Alla råkar nog inte ut för det här. Men var försiktig.
Nu lite bilder från vår 40-åriga bröllopsdag.
 
 
Vi var på PaneVino på Brännkyrkogatan Här är Johan och Malin
 
 
Här sitter Johnny och Helena Många glas blev det. Maten var jättebra.
 
Förändring av köket.
 
 

Luckor bort
Luckor upp
 
 
 
Eftersom jag sällan är med på bild tänkte jag visa en bild på mig så ni känner igen mig.
 
 
Bilden är retuscherad.