Parkeringsproblem?

Ja , man kan undra om det är ont om p-platser i Norrköping? Men vi har htitills hittat bättre
ställen att parkera vid.
 

 
Här var det mer cyckelparkering, men visst det går!
 
Nu har vi varit på landet i snart fyra dagar och jag har nästan inte gjort ett skapandes dugg.
Detta dugg kommer sig av, då vi anlände hit i torsdags, att jag föll handlöst i trappan och då
troligen knäckte ett revben. Först trodde jag att det var insulinpumpen som knaka, för det både
lät och kändes som det, men den var hel. Det gjorde inte speciellt ont meddetsamma.
Men jag förstår nu att det måste blivit ett brott eller en spricka på något revben. Det känns när
jag skall sova, svårt att röra sig och om jag andas häftig för att inte tala om - jag nyser - hostar
eller sträcker på mig. Men Barbro jobbar på bra.
Jag sköter mitt vid datorn.