Sävsjö 612 GL 1989 Till salu för 52 000:-

Det år inte utan smärta jag bestämt mig att sälja mitt skötebarn. Den är besiktad 2011
i juni utan anmärkning, nästa besiktning blir 2013.




En sista måltid.



Kanske sova en natt till.



Allt fungerar klanderfritt.



Den är som 2 rum och kök, och det finns toa med dusch.



Och den fungerar lika bra på sommaren som på  vintern.







Det finns utrustning i vagnen för att omedelbart åka iväg och campa. - Tältmatta -
Sommartält - Vintertält - 1 kompositflaska gasol 10 kg - Microugn - Kassettoa - 2 Extra
madrasser 4 cm tjocka till långbäddarna - Stort madrassunderlägg till bädden fram - Liten
TV med smartbox - Radio - Backspeglar -  Tallrikar och glas i plast - Bestick - Kastruller,
Termos, Vattenkokare och mycket mer.       

Totalvikt 1500 kg
50 liters färskvattentank
30 liters invändig avfallstank  
Utvändig avfallstank medföljer  


#1 - - Helge Hanssen:

Hej jag googlade lite på husvagnar
hadde fått tips av en vän att sävsjö 612 var en trevlig familjevagn
Av en slump hamnade jag på din blogg och fick se ett kanonexemplar av just en sån vagn och vart väldigt intreserad.
såg att ilägget var ganska gammalt och undrade om vagnen fins kvar och var i sverige den befinner sig.
Hör gjärna av er mitt telefon Nr 0703928297
M.V.H Helge Hanssen