Det flyter på

Det kommer att ta tid men jag räknar med att husvagnen ska vara färdig
innan sommaren är slut.



Så här ser reglarna ut, ganska illa men det är bara träreglarna som har drabbats.
Frigoliten är visserligen fuktig men den torkar rätt fort.



Här utanför sitter ett handtag, det är en säker ingång för fukt eftersom man
använder dessa att ta tag i och ändra vagnens riktning vid uppställning.



Måste jobba på utsidan med att täta lister.



Det här hörnet är värst. Så det kommer att fortsätta med värmefläkt på så det
verkligen blir torrt.



Men jag har börjat lägga i nya reglar och en del frigolit är bytt.



Som synes ingen vidare ordning på verktyg, vilket sinkar arbetet vid sökande efter rätt
verktyg och jag har ingen att skylla på om jag inte hittar dom. Jag är nämligen ensam här
inne.



Som sagt.



Lite ordning. Här i alla fall är det samlat på ett ställe, så länge det varar.



Ingen ordning här heller men här skall sågas och skäras och klippas.



Så jag låser dörren och går vidare.



Bentley behöver också ha lite motion, han tycker inte om att vara i husvagnen nu, trots att han har fri uppsikt på vägen, det är nästan bastuvärme där.



Färgen tog slut



Nu något glädjande - smultronnen har börjat komma.

 

Och de kommer i massor.



Eller ensamma och stora.