Ont i foten? Nej

 Gjorde en titthålsoperarion 12 okt, vilken jag väntat på en tid för att om möjligt få någon
hjälp med foten.

 Jag har bestämt att inte klaga även om de inte kan åtgärda detta till fullo, så finns de,
som har det värre.

 Med den sjukvård vi har idag som jag tycker ännu är fantastisk. Dagen efter ringer en sköterska
hem och frågar hur jag mår, bara det inger förtroende. Men, hur länge får vi ha detta kvar med alla
nedskärningar i sjukvården och inte bara där. Med den regering vi har idag är risken stor till försämring.



Nu är Bentley hos syrran så det är lugnt hemma.





När jag var till tandläkaren i förra veckan gick jag in i saluhallen till Lisa Elmqvist. Där fanns
det fula fiskar.



Jag förstår inte hur de kan sälja dessa enorma fiskar?





Det här är något som jag  måste åtgärda. Det blir ofta så när man tar i lite för mycket.



Jag kunde ha rivit hela väggen.