Det har varit mycket nu

På grund av fotboll och bröllop har bloggen legat nere och jag såg att jag
inte var ensam om att se likheter mellan Prins Daniel och Robert.

 

Det finns även en på svt också och säkert fler, för Robert är ju rätt vanlig.

Jag tycker Prins Daniel klarade sig mycket bra genom bröllopet och hans
tal till Viktoria var helt suveränt och roligt. Båda är bra reklam för Sverige.
Men, det är inget försvar för monarki eller........



Målningen går vidare.





Och Bentley jobbar på........som vanligt



Barbro plockar blommor i en inte allt för ovanlig pose.



Här lite mer upprätt.



Det finns smultron men lite kartiga.



Är det här verkligen ogräs?







Jag tycker lupiner är vackra, lite som Gotlands blåeld.

För övrigt börjar svampkriget och hychhych och gå ut och se ut som man bara ska...vadå?..inte
jag!! men plastpåsen är med och om det går en korg dold..och blicken rakt fram till svampen.